Vekrakos
Spartorama | «Μεγάλωσε η Περικεφαλαία κι έγινε σαν βαπόρι»

«Μεγάλωσε η Περικεφαλαία κι έγινε σαν βαπόρι» - video

Ν.Μ. 09/05/2021 Εκτύπωση Δημοτικά Ιστορία Κοινωνία Οικονομία Παιδεία Πολιτική
«Μεγάλωσε η Περικεφαλαία κι έγινε σαν βαπόρι»
Περικεφαλαία ύψους 11 μέτρων -από άγνωστο υλικό αλλά εισαγόμενη εξ Αμερικής- προωθεί ο κ. Δήμαρχος
Οδός Εμπόρων

Στην προσπάθειά μας να καταγράψουμε τις αντιδράσεις των Δημοτικών Συμβούλων σχετικά με την «μεγάλη επιστροφή» και εγκατάσταση  της φελιζολικής περικεφαλαίας στον κόμβο της Γυθείου, ανακαλύψαμε τα νέα -περί αισθητικής- σχέδια του κ. Δημάρχου.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την τοποθέτηση Συμβούλων αλλά και του κ. Δημάρχου, σχετικά με την εγκατάσταση της φελιζολικής αλλά και -μεγέθους πολυκατοικίας-νέας, αμερικανικής κατασκευής, περικεφαλαίας που προτείνει ο κ. Δήμαρχος.

Στην συνεδρίαση της Μεγάλης Δευτέρας, 26 Απριλίου 2021, ο κ. Δήμαρχος δημοσιοποίησε στο σώμα (είχε ήδη ενημερώσει μεμονωμένα Δημοτικούς Συμβούλους και επικεφαλής παρατάξεων) την πρόταση του Joe de Sena, ιδιοκτήτη και διευθύνοντα Συμβούλου  της εταιρείας Spartan Race, να χρηματοδοτήσει κατά το ήμισυ την κατασκευή και το στήσιμο περικεφαλαίας στην πόλη της Σπάρτης ύψους 11 μέτρων (σχεδόν στο ύψος πολυκατοικίας, που θα φαίνεται από παντού). Το υπόλοιπο του κόστους θα πρέπει να καλυφτεί από τον Δήμο. Κούνησε μάλιστα το δάκτυλο και στους επικεφαλής των παρατάξεων για την απαράδεκτη κωλυσιεργία που επιδεικνύουν. Δεν λένε αν συναινούν και κινδυνεύουμε να χάσουμε την ευκαιρία, αφού,  ο κ. Sena δήλωσε με σαφήνεια, ότι η προσφορά του έχει ημερομηνία λήξης.

 

Σχόλιο:

Μια πολυεθνική εταιρεία, εκμεταλλευόμενη -εντελώς δωρεάν- το περίφημο Brand Name της Σπάρτης θησαυρίζει ανά την υφήλιο με αγώνες τύπου Spartan Beast (το Σπαρτιατικό Κτήνος). Συμπέρασμα: μας πιάσανε Κώτσους.

Η ίδια πολυεθνική εταιρεία υπογράφει οκταετή σύμβαση με τον Δήμο Σπάρτης για να γίνονται οι αγώνες (που γίνονται εδώ και πολλά χρόνια αλλού) στη Σπάρτη και στον ιστορικό Ευρώτα. Η εταιρεία θησαυρίζει. Ο Δήμος δεν καρπούται κανένα ποσοστό επί του τζίρου (royalties), ή άλλο ουσιαστικό χρηματικό όφελος. Συμπέρασμα: Δώσαμε γη και ύδωρ.

Η ίδια πολυεθνική εταιρεία θέλει να διαφημιστεί στην Σπάρτη. Επιλέγει η ίδια τον τρόπο με τον οποίο θα διαφημιστεί, τον καλλιτέχνη, αναλαμβάνει την κατασκευή και την εισαγωγή στην Ελλάδα του εργαλείου της διαφήμισης της, το τοποθετεί σε περίοπτη θέση της πόλης (μη μου πείτε ότι δεν θα γράφει κάπου «Spartan Race - The Βeast is here»), απαιτεί να αναλάβουμε το 50% του κόστους (100 χιλ. επί συνόλου 200 χιλ. δολλαρίων), απειλεί ότι θα αποσύρει την «προσφορά» αν αργήσουμε..., κι εμείς το συζητάμε. Συμπέρασμα: Κάπου το χάνουμε ..., δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.

Το τραγικό είναι ότι από την Δευτέρα 26 Απριλίου που ανακοινώθηκε επίσημα, εδώ και δυο εβδομάδες δηλαδή, κανείς Δημοτικός, επαγγελματικός, πολιτιστικός, ή ιδιωτικός φορέας δεν βρέθηκε να αντιδράσει έστω και στο ελάχιστο στην απαράδεκτη και εξευτελιστική αυτή πρόταση. Συμπέρασμα: ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.

Δεν μου μένει τίποτε άλλο από το να σιγοτραγουδήσω στην πόλη μου τον στίχο των Eagles από το Hotel California: “And in the master΄s chambers, They gathered for the feast/ They stab it with their steely knives, But they just can΄t kill the beast”  - «Και στα δωμάτια του αρχηγού, μαζεύτηκαν για τη γιορτή, το μαχαίρωσαν με τα ατσαλένια μαχαίρια τους, αλλά δεν μπορούν να σκοτώσουν το κτήνος»

 

N.M.

 

Υ.Γ. Θυμηθείτε με όταν έρθει η ώρα των διαπραγματεύσεων για την επέκταση της οκταετούς σύμβασης με την Spartan Race, για κάποια (ποιος ξέρει για πόσα και με ποιους όρους) ακόμη χρόνια.



  



Οδός Εμπόρων