Εκτύπωση

https://www.spartorama.gr/articles/76759-dilosi-dabaki-gia-ta-problimata-pou-parousiastikan-se-orismena-lukeia-tis-lakonias/

Spartorama - Print | Δήλωση Δαβάκη για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε ορισμένα Λύκεια της Λακωνίας

Δήλωση Δαβάκη για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε ορισμένα Λύκεια της Λακωνίας

Δήλωση Δαβάκη για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε ορισμένα Λύκεια της Λακωνίας
Αμέσως μόλις ενημερώθηκα την περασμένη Δευτέρα από γονείς και εκπαιδευτικούς για το πρόβλημα που είχε προκύψει, ζήτησα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, αυτά να επιλυθούν άμεσα
Οδός Εμπόρων

Με αφορμή «αρρυθμίες» που παρουσιάστηκαν σε ορισμένα Λύκεια της Λακωνίας κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο βουλευτής Λακωνίας Θανάσης Δαβάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Εκδόθηκε χτες το βράδυ η δεύτερη συμπληρωματική της υπ. αριθμ. 101210/Δ2/06-09-2024 υπουργικής απόφασης με θέμα: «Κατά παρέκκλιση έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Ομάδων μαθημάτων Προσανατολισμού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2024-25 », με την οποία εγκρίθηκε και η λειτουργία τμημάτων κατευθύνσεων Ανθρωπιστικών Σπουδών για την Β’ και Γ’ Λυκείου στο Ξηροκάμπι, όπως ζητούσε σε επιστολή του και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Είχε προηγηθεί η υπ. αριθμ.102803/Δ2/11-9-2024 Υ.Α, με την οποία συστήθηκαν τμήματα κατευθύνσεων Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Γενικό Λύκειο Σκάλας, στο Γενικό Λύκειο Κροκεών και τμήμα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο Γερακίου.

Αμέσως μόλις ενημερώθηκα την περασμένη Δευτέρα από γονείς και εκπαιδευτικούς για το πρόβλημα που είχε προκύψει, ζήτησα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, αυτά να επιλυθούν άμεσα.

Ιδιαίτερα για την εξαίρεση των τάξεων του Ξηροκαμπίου από την εκδοθείσα συμπληρωματική απόφαση, ευρισκόμενος σε αποστολή της Βουλής στο εξωτερικό, μίλησα εκ νέου με τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη και διαμαρτυρήθηκα για αυτήν, ενώ ο υπουργός με διαβεβαίωσε ότι θα επιληφθεί προσωπικά, όπως και έγινε.

ΠΙΣΤΕΥΩ ότι η εκπαιδευτική διαδικασία έχει πάντα τη δική της δυναμική και πραγματικότητα και δεν γίνεται να λαμβάνονται «άνωθεν» αποφάσεις που την δυσκολεύουν.

Τα παιδιά μας αλλά και οι γονείς αξίζουν ένα αποτελεσματικό, ολιστικό και σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Γιατί διαφορετικά εμφανίζονται οι «κατόπιν ενεργειών μου» ανακοινώσεις που μας θυμίζουν άλλες εποχές…

Η κοινωνία αλλά και τα νέα παιδιά, μας βλέπουν και μας κρίνουν …»