Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
Αυτή η νέα πραγματικότητα των ψηφιακών ραντεβού στα ΚΕΠ έχει δημιουργήσει αυξημένες ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό στο Κ.Ε.Π. του Δήμου Σπάρτης
Συγκεκριμένα, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου
Σπάρτης στην οδό Ευαγγελιστρίας 85-87, λειτουργεί η εφαρμογή myKEPlive μέσω της
οποίας οι δημότες και οι επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν χωρίς φυσική
παρουσία, από υπαλλήλους του συγκεκριμένου Κ.Ε.Π μέσω τηλεδιάσκεψης, για
διεκπεραίωση της υπόθεσής τους ή απλή διοικητική πληροφόρηση. Τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ θα πραγματοποιούνται, κατόπιν
σχετικής διαδικασίας μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myKEPlive.gov.gr. Θα
διεκπεραιώνονται, μέσω βιντεοκλήσης, διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις
κατηγορίες υπηρεσιών: Αυτή η νέα πραγματικότητα έχει δημιουργήσει αυξημένες
ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό στο Κ.Ε.Π. του Δήμου Σπάρτης στην οδό
Ευαγγελιστρίας 85-87. Επειδή στο εν λόγω Κ.Ε.Π. θα εξυπηρετούνται ταυτόχρονα
πολίτες με φυσική παρουσία αλλά και διαδικτυακά, ενισχύθηκε η λειτουργία του με
υπαλλήλους των Κ.Ε.Π. των Δημοτικών Ενοτήτων Θεραπνών, Μυστρά, Οινούντος και
Πελλάνας των οποίων το ωράριο λειτουργίας διαμορφώνεται ως εξής: Υπενθυμίζεται επίσης ότι: λόγω των μέτρων για την
αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται
αποκλειστικά με προγραμματισμένα ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής προ συνεννόησης
στα τηλέφωνα: