Εκτύπωση

https://www.spartorama.gr/articles/23725/

Spartorama - Print | «Σε αναζήτηση του Σκηνοθέτη…», γράφει ο Παλαιόκοπος

«Σε αναζήτηση του Σκηνοθέτη…», γράφει ο Παλαιόκοπος

«Σε αναζήτηση του Σκηνοθέτη…», γράφει ο Παλαιόκοπος
Στην ανεύρεσή του θα σας βοηθήσει το παλιό σενάριο που θεωρεί πρώτιστο πρόβλημα τα Έθνη και το αξιακό σύστημα που δεν βοηθά την Πολυπολιτισμικότητα
Οδός Εμπόρων

Χρόνιασε και πολυχρόνιασε η παρακολούθηση των επεισοδίων της Σειράς, Serial αγγλιστί, «Περιπέτειες στο Αιγαίο…», «η Οδύσσεια του πρόσφυγα», «Η ώρα του μετανάστη»…

Παρακολουθώντας και βιώνοντας ένα από τα τελευταία επεισόδια της Σειράς, που έλαβε χώρα στην πόλη μας, στην Σπάρτη, ο εαυτός μου με ανέκλητα με κάλεσε «Στο Ενώπιος Ενωπίω» του καθρέπτη μου και μου είπε: «Η ώρα είναι μεγάλη, δεν υπάρχουν περιθώρια  για αναβολές και υπεκφυγές είναι η ώρα που ο καθένας μετά από μια ψύχραιμη, νηφάλια, ανάλυση των δρωμένων στα Επεισόδια πρέπει να πάρει ΘΕΣΗ, κατανοώντας το όλο Έργο… και να αποφανθεί είτε, ιωνικά, ότι αναπόφευκτη η τραγική μοίρα  είτε, δωρικά, ότι ο πολίτης-στρατιώτης  δημιουργεί την «μοίρα» του και την μοίρα της πόλης νικώντας τον Χρόνο-Κρόνο…


Και τώρα επί σκηνής και  Οθόνης…

Σπάρτη,  Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, Οδός Θερμοπυλών… Αχ αυτές οι πύλες…

Υπό έντονη Αστυνομική παρουσία, από 5 πούλμαν, στο φως της μέρας, αποβιβάζονται 250 μετανάστες – πρόσφυγες στο ξενοδοχείο Sparta Inn.

Στις εικόνες, το μάτι του θεωμένου εστιάζεται στα μικρά παιδιά και τις γυναίκες που είναι ανάμεσά τους  και αυτόματα, αυθόρμητα η ψυχή του κατακλύζεται από ένα κύμα θετικών συναισθημάτων και συμπάθειας…     

Πολίτες της Σπάρτης αποδοκιμάζουν, όχι τους ίδιους τους μετανάστες, αλλά όσους έλαβαν και υλοποιούν την απόφαση εγκατάστασης των ανθρώπων αυτών στην Σπάρτη, δηλαδή την Κυβέρνηση, τους βουλευτές του νομού που τους καθησύχαζαν, τους τοπικούς άρχοντες που επέλεξαν «Ποντιοπιλατική» τακτική, και τους έχοντες ρόλο διαχρονικό εκείνον του ¨Σάκου του Μποξ»  αστυνομικούς...

Να σημειωθεί  ότι λάδι στην φωτιά έριχναν και κάποιοι με ύφος βλοσυρό, επικυρίαρχου, άγνωστοι «Συνοδοί» με φράσεις «Θέλετε δεν θέλετε …αυτό θα γίνει…  θα σας περάσει…», καθώς και η πληροφόρηση ότι εν τω βάθει της νυκτός αναμένονται νέες αφίξεις με ανδρική σύνθεση και ότι επίκεινται αφίξεις  και στην υπόλοιπη Λακωνία.

   

Δεύτερο ημίχρονο… Δημαρχείο Σπάρτης

Σκηνές απείρου κάλους… «Πράσινοι και Βένετοι»…

 

Τρίτο ημίχρονο

Η πλειοψηφία των Σπαρτιατών σε απόλυτο Διχασμό…

Οι μεν για τους δε «Φασίστες», «Αναίσθητοι», οι δε για τους μεν «όργανα της Νέας Τάξης» «απάτριδες» «προδότες» … Όμως, εύκολη αναγνώριση ότι και οι μεν και οι δε κατακλυσμένοι από συναισθήματα ανασφάλειας και φόβου, με τελικό αποτέλεσμα  όλοι τους αντανακλαστικά οριοθετούμενοι σχεδόν αυτόματα από τις προσωπικές διαδρομές, κοσμοθεωρήσεις και εντάξεις τους να περιορίζονται  στην μικρή εικόνα και να βάζουν  το λάθος ερώτημα «Είσθε υπέρ ή κατά των κατατρεγμένων»;

Αν αυτό ήταν το θέμα ποιος έλεγε, κανένας διχασμός  και η συντριπτική πλειοψηφία των αντιμαχομένων ομονοούσα.

 

Με βάση όλα τούτα  ίσως κάποιος θα μπορούσε να μου πει «Δηλαδή όλοι οι προβληματισμοί και οι συζητήσεις λόγω της έλευσης των μεταναστών-προσφύγων είναι περί όνου σκιάς»; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ

Αυτό θα φανεί αν συμπροβληματιστούμε και αν βάλουμε στον εαυτό μας κάποια ερωτήματα και με απλή λογική προσπαθήσουμε να απαντήσουμε:

  • «Ανεξάρτητα από ότι οτιδήποτε την προκαλεί, αν συνεχιστεί η εποίκηση σαν  τελικό αποτέλεσμα δεν θα έχει την πληθυσμιακή αλλαγή της χώρας»;
  • «Η πληθυσμιακή αυτή αλλοίωση προκύπτει σαν ιστορική αυτόματη συνέπεια Ιστορικών ή Οικολογικών Ανατροπών;  ή είναι σχεδιασθείσα και επιδιωκόμενη»;
  • «Αν ναι, πιστεύετε ότι οι πρωταγωνιστές και σχεδιαστές στο έργο εποικισμού της Ελλάδας, με εξαίρεση την μυημένη στο σχέδιο μειοψηφία, είναι οι προσερχόμενοι μετανάστες- πρόσφυγες;  ή και αυτοί όπως και εμείς είμαστε αθύρματα του κοινού μας σκηνοθέτη; Αν χρειαστεί αιματηρές θυσίες «ο Μολώχ» δεν θα υποχρεωθούν και αυτοί να προσφέρουν την χρεωμένη και σε αυτούς αιμάτινη προσφορά»;
  • «Υπάρχει ελπίδα να καταλάβουν οι εποικιστές και να καταλάβουμε ότι μας κάνουν “Μονομάχους” στα δικά τους “Κολοσσιαία”»;
  • «Μπορούμε  να συνθέσουμε με βάση την “μετοχή στην Ελληνική Παιδεία”; Ευκταίο αλλά απίθανο. Διότι η Εμπειρία άλλων Ευρωπαϊκών Κρατών και του Λιβάνου έχει δείξει ότι κάποιοι πολιτισμοί και θρησκείες τα θέλουν μονά-ζυγά δικά τους ακόμα και σε χώρες υποδοχής και φιλοξενίας».
  • «Συνέλληνα, βοήθησέ με, πιστεύεις ότι δεν υπάρχει Συντονιστής-Σκηνοθέτης; Μήπως το σενάριο έχει χρονολογία 1920; Θα είναι αντισταθμιστικό το 2021; Γιατί επιλέγει η δική μας πατρίδα σε αφύσικο πολιτισμικά γάμο»;


Αχ Μάνη μου… Φοβάμαι… 

Τι νόημα έχει η αντιπαράθεση με τα χρησιμοποιούμενα ηθελημένα αλλά κατά κύριο λόγο αθέλητα “Μπραϊμάκια”; Μήπως πρώτιστο η αντίσταση στον Ιμπραίμ σκηνοθέτη;  Και μη μου πει κανείς ότι πρωτομπραίμης - σκηνοθέτης είναι ο επωφελούμενος ή άντε βοηθός σκηνοθέτη Ερντογάν;     


«Αναζητήστε τον σκηνοθέτη…»

Στην ανεύρεσή του θα σας βοηθήσει το παλιό σενάριο που θεωρεί πρώτιστο πρόβλημα τα Έθνη και το αξιακό  σύστημα που δεν βοηθά την «Πολυπολιτισμικότητα»


«Παλαιόκοπος»