Vekrakos
Spartorama | Καταγγελία για κακοτεχνίες στα έργα που εκτελεί ο Δήμος Σπάρτης, από τον Σωτήρη Ροϊνό

Καταγγελία για κακοτεχνίες στα έργα που εκτελεί ο Δήμος Σπάρτης, από τον Σωτήρη Ροϊνό

Spartorama 19/06/2018 Εκτύπωση Δημοτικά
Καταγγελία για κακοτεχνίες στα έργα που εκτελεί ο Δήμος Σπάρτης, από τον Σωτήρη Ροϊνό
«...έθαψαν τα καπάκια «όπως και όπως» με αποτέλεσμα κάθε καπάκι να συνιστά «λακκούβα» στη μέση ακριβώς του δρόμου...»
Οδός Εμπόρων

Ένα παράδειγμα για το πώς, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα Δημόσια Έργα -μικρά ή μεγάλα- σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με προχειρότητα, χωρίς προοπτική και φαντασία και χωρίς ενδελεχείς μελέτες.

Το τελευταίο διάστημα εξελίσσεται στο Δήμο Σπάρτης ένα σημαντικό έργο αυτό της αντικατάστασης του φθαρμένου και καταστραμμένου με νέο ασφαλτοτάπητα σε πολλούς δρόμους. Ένας απ’ αυτούς που εκτελέστηκε και ολοκληρώθηκε το έργο ήταν και ο περιφερειακός δρόμος της Τοπικής Κοινότητας Κλαδά.

Ένας δρόμος που κατασκευάστηκε πριν 20-25 χρόνια με σκοπό τη διέλευση τρακτέρ και φορτηγών προς τους πορτοκαλεώνες -κάτι που δεν ήταν δυνατόν μέσα από το χωριό- και στη συνέχεια στα οικόπεδα που προέκυψαν και στις δύο πλευρές αυτού του δρόμου κατασκευάστηκαν πολλές και εξαιρετικές κατοικίες.

Σ’ αυτό το δρόμο λοιπόν πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η αντικατάσταση ενός σχεδόν βομβαρδισμένου γεμάτου λακκούβες και αυλάκια παλαιού ασφαλτοτάπητα με νέο.

Που συνίσταται η εξόφθαλμη αστοχία στη μελέτη και την κατασκευή που μειώνει τα μέγιστα την -καταρχάς- ικανοποίηση για αυτή την ανακατασκευή;

Στον τρόπο που ενσωματώθηκαν στο οδόστρωμα τα καπάκια των φρεατίων της αποχέτευσης. Απογοήτευση Χ 15 φορές όσα είναι και τα καπάκια, ανά πενήντα μέτρα, σε ένα δρόμο περίπου 750 μέτρων!

Αντί να προσαρμόσουν τα καπάκια σε ευθεία γραμμή με το οδόστρωμα και να τα ενδύσουν με μπετόν σε ικανή ακτίνα ώστε να αντέχουν και να μην καταστρέφονται από τη διέλευση των οχημάτων τα έθαψαν «όπως και όπως» με αποτέλεσμα κάθε καπάκι, άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο, να συνιστά «λακκούβα» στη μέση ακριβώς του δρόμου.

Το αποτέλεσμα λοιπόν, σε έναν δρόμο 750 περίπου μέτρων έχουμε 15 καπάκια-λακκούβες που συνιστούν κίνδυνο για τα λάστιχα και τα αμορτισέρ των αυτοκινήτων και, επιπλέον κίνδυνο, για τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών των δίτροχων.

Σε λίγο χρόνο θα αναδεχθεί περίτρανα η αστοχία αφού η φθορά της ασφάλτου που, νομοτελειακά, θα αρχίσει να εμφανίζεται στην περίμετρο των καπακιών, θα εξαπλωθεί άκρη σ’ άκρη στο οδόστρωμα, και έτσι σύντομα θα έχουμε έναν δρόμο και πάλι προβληματικό.

Οι ειδικοί που μελετούν και σχεδιάζουν, καθώς και οι πολιτικοί προϊστάμενοί τους τι εξήγηση δίνουν άραγε;...

Από ανάρτηση του Σωτήρη Ροϊνού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης



  



Οδός Εμπόρων